Terra Inc0gnita
Forum Terra Inc0gnita
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 Statystyki    Regulamin

MG odszedl
Idź do strony 1, 2  Następny
 
       Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Świat Mroku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BoneShade
Pomniejszy Demon


Dołączył: 02 Gru 2001
Posty: 35
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16-02-2002 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiec tak po pierwsze chcialem zakomuniowac ze odszedl od prowdzenia jeden z Mg, tzn. Panthera. A tutaj cos od niej na koniec....potem ja cos powiem.

Panthera - "Napisz na liste tylko tyle że teraz już naprawdę odchodze z prowadzenia tego. I mam nadzieję iż ktoś się uczieszy.
Bo już nie bedzie chamskiej,cytując kogoś : " osoby o takim poziomie kultury osobistej jak Panthera ma do tej strony dostep. "- pewnie dlatego iż ją wspóltworzyłam. Nie miłej. Wymagającej przyporządkowania się jakims regulom gry, polegania na podstawce bo jesli cos sie modyfikowalo to juz wogle strach na sali i oburzenie. Juz jej nie ebdzie.
Niezbyt to konstruktywne ale odchodzac moge pozwolic sobie na ostanie zdanie. Co sie tu ebdzie dzialo potem, to już nie moja rybka. Bawcie sie dobrze."

BoneShade - No wiec tak po pierwsze pytam czy cieszyie sie i czy juz nie kturym poprawil sie z tego powodu chumor ze jeden z mg zrezygnowal?
Po drugie pytam ( szczegulnie osub kture malo graly w wampira, wogule nie graly oraz nie czytal zadnego z podrecznika ), czy wiedza co robia usilnie droczac sie z nami o to kim chca grac....zalozenie gry bylo i jest opisane w gluim przypisie pod miejscem gdzie sie zapisuje..czy to tak trudno przeczytac??? Po to jest ten przypis zeby go przeczytac a nie potem wchodzic do gry i uburzac sie ze nie mozna miec statusu 3, albo mienia 4 ....bylo i jest jasno i wyraznie napisane: Mlode wampiry moze nawet po przemainie dopiero oraz swieze w miescie.
Jesli ktos ma problemy z czytaniem to moze o tym porozmawiamy a nie o dyslekcji i bledach ortograficznych??!?
Przepraszam za stwierdzenia ale dupa ..stracilem pomocna mi osobe dlatego ze non stop ktos kwestionuje slowa MG...troche jej sie nie dziwie.
No nic mielgo dnia zycze...a i jeszcze jedno ...jesli kiedykolwiek przeczyta to pan Gabryel to niech wie ze zasada "MG ma racje zawsze" jest prawdziwa...bo inaczej hola ze dwora.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 16-02-2002 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qrcze kto to zezloscil mojego Mg???? :evil: Wściekły
Kogo mam zabic wrrrrr, dzisiaj ide na spotkanie z ksieciem upsss przpraszam z Ksieciem i pogadam z nim co by oglosil krwawe lowy na takiego.... :evil: krwi, krwi, krwi, krwi niewiernego :evil: Wściekły
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
aachi
Wielki Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 792
Skąd: Hawick w Szkocji

PostWysłany: 17-02-2002 0:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:


... BoneShade - No wiec tak po pierwsze pytam czy cieszyie sie i czy juz nie kturym poprawil sie z tego powodu chumor ze jeden z mg zrezygnowal?
Po drugie pytam ( szczegulnie osub kture malo graly w wampira, wogule nie graly oraz nie czytal zadnego z podrecznika ), czy wiedza co robia usilnie droczac sie z nami o to kim chca grac....zalozenie gry bylo i jest opisane w dluim przypisie pod miejscem gdzie sie zapisuje..czy to tak trudno przeczytac??? Po to jest ten przypis zeby go przeczytac a nie potem wchodzic do gry i uburzac sie ze nie mozna miec statusu 3, albo mienia 4 ....bylo i jest jasno i wyraznie napisane: Mlode wampiry moze nawet po przemainie dopiero oraz swieze w miescie....
..stracilem pomocna mi osobe dlatego ze non stop ktos kwestionuje slowa MG...


Mi humor się popsuł. Zwłaszcza, że Panthera była moim MG.
A co do drugiego pytania to mam nadzieję, że to nie o mnie chodzi. Ale jeśli o mnie też to naprawde przepraszam.
AACHI
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Greebo
Pomniejszy Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 29
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17-02-2002 23:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No prosze. Moge powiedziec, ze to nie bylem tez ja, mimo wielu podejrzen. Ale to nie ja. Jesli ktos czytal poprzednia wersje tej notki, to prosze sie mocno uderzyc w glowe i zapomniec :smile:.

W ramach sprostowania poproszono mnie, bym oznajmil, ze myslalem, ze ta notka na gorze byla o mnie. Unioslem sie honorem, i na nia odpowiedzialem, ale okazalo sie, ze jednak nie byla o mnie. Z czego sie ciesze.


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Greebo dnia 2002-02-18 00:43 ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Gabryel
Pomniejszy Demon


Dołączył: 18 Lut 2002
Posty: 2


PostWysłany: 18-02-2002 3:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oki bylo w takiem razie o mnie, powiem jedno, bo moim zdaniem nie ma sie tu o co klucic i robic wielkiej tragedii.
Stworzylem postac zgodnie z podstawka, dostalem w zamian slowa niezbyt mile, ze co to ja jestem i czego to ja sobie nie mysle, stwierdzilem wiec ze oki, nie to nie, mg ma swoje zdanie gracz swoje, i nie musze sie mu podporzadkowywac, moge zrezygnowac, co tezu uczynilem. Wiec jesli ja zrezygnowalem a mg wypiol sie na pozostalych graczy z mojego powodu, to cos tu nie gra. To MI nie odpowiadal mg, i to JA zrezygnowalem, po coz wiec rezygnowal mg? To juz pozostanie zagadka, moze szukala pretekstu?
pozdrawiam i zycze wytrwalosci pozostajacemu na stanowisku mg
Gabryel
P.S. Panie BoneShade mg ma zawsze racje w przygodzie ktora prowadzi, jesli gracz sie z nia nie zgadza owszem "hola ze dwora" grac nie musialem i tego nie zrobilem a krucjaty i wytykanie palcem zostawmy na powazniejsze problemy prosze.

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Gabryel dnia 2002-02-18 03:57 ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 18-02-2002 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z jednym musze sie zgodzic a mianowicie nie ma co na forum publicznym roztrzasac spraw konkretnych, to jest sprawa (w tym przypadq)MG Gracz, to sprawa prywatna i niech tak zostanie.
Hmm jesli chodzi o robienie postaci z podstawki to .. roznie z tym bywa. Sam jestem mg i strasznie wiele zasad nie uzywam i/albo uzywam bod dana nazwa zupelnie czegos innego :smile: Strasznie nie lubie jak ktos mi mowi, ze tak jest bo tak pisze w podstawce. Podstawka dla gracza jest tylko materkialem pogladowym i czysto teoretycznym nie majacym za wiele wspolnego z gra, takie mam cos i juz :smile: ) i bardzo nie lubi jak sie mu je zmienia, wiec pewnie tak bylo w przypadku Panthery, ale to sa tylko moje przypuszczenia.

Powiem jedno: wiecej wyrozumialosci i wzajemnego poparcia a napewno wszystko bedzie w normie (tak mi sie wydaje)
Pozdrowienia dla wszystkich bez wyjatq :smile:

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bojo dnia 2002-02-18 20:39 ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
ungrim
Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 181
Skąd: żywiec

PostWysłany: 19-02-2002 1:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

c

ups sorki walnolem sie:)

ungrim


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ungrim dnia 2002-02-19 01:06 ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Gabryel
Pomniejszy Demon


Dołączył: 18 Lut 2002
Posty: 2


PostWysłany: 19-02-2002 1:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No wlasnie o to mi chodzi, kazdy ma swoje przyzwyczajenia ja rowniez.
Dlatego zrezygnowalem, nie forsowalem i nie mowilem ze tak ma byc bo ja tak chce.
Przepraszam wszystkich za to ze to z mojej winy odszedl mg, mam nadzieje ze sesja nie ucierpi przez to

Gabryel
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Kruk
Demoni Władca


Dołączył: 01 Mar 2002
Posty: 393
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 01-03-2002 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

afe;)

Pomoc do Vampira nie równa się Podstawce.
Jest lekko mówiąc "okrojona".
Z około 310 stron do kilku.
Wiec może nie mylmy pojęć.:smile:
zegnam
Kruk zwany kiedyś Panthera

I aby było wszytsko jasne to zrobie coś co mi sie nie zdarza powołam się na Podstawke.
Wampir : Maskarada revised edition. Wersja poslka.
Strona 106 - Pozycja:
Cechy pozycji:

Początkowa postać ma pięć kropek na pozycji. Mogą być one rozdzielone zgodnie z życzeniem gracza [ A nie Muszą co moim zdaniem jest rozsądne]. Cecha pozycji powinna pasować do koncepcji postaci przykładem [ ciach przydład]. Narrator może nie pozwalać wybrać pewnych cech pozycji dla swoich postaci ( lub może ich zachęcać do wyboru konkretnych cech.]
:wink:)) ik ik ik

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kruk dnia 2002-03-01 15:47 ]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 01-03-2002 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O Panthera wrocila :grin: przepraszam Kruk :wink:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
aachi
Wielki Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 792
Skąd: Hawick w Szkocji

PostWysłany: 02-03-2002 0:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi Kruku, miło cię widzieć. Pytanko : będziesz prowadził/prowadziła razem z BoneShade wampirka?
AACHI
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Kruk
Demoni Władca


Dołączył: 01 Mar 2002
Posty: 393
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 02-03-2002 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

afe
Aachi to jst wilka tajemnica Mg..ale graj graj dobrze ci idze:)
pa
Kruk
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 02-03-2002 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aachi moze sie spikniemy w wapirze? We 2 bedzie zabawniej :wink:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Kruk
Demoni Władca


Dołączył: 01 Mar 2002
Posty: 393
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 02-03-2002 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

afe

Ja wam dam spikac sie w wampirze;)))
I rzanych potajemnych konszachtów.. Bo pogarbimy;) i odpracujecie w polu;0
paps
kruk
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 03-03-2002 10:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nie badz taka protekcjonalna :wink:
Samemu ma sie tylko 1 pare oczy a we 2 ma sie dwie pary oczu :smile:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
       Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Świat Mroku Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Modified by Bojo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group