Terra Inc0gnita
Forum Terra Inc0gnita

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 Statystyki    Regulamin

Wybór postaci
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Świat Mroku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek
Pomniejszy Demon

PostWysłany: 08-03-2004 16:31    Temat postu: Wybór postaci Odpowiedz z cytatem

Cześć wszystkim
Jestem laikiem jeżeli chodzi o rpg.
Jednak od czegoś czeba zacząć i niebawem zaczynam grać w wampira. Proszę doradzcie mi jaką postać mam sobie wybrac. Jaki klan.
Ludzie z którymi bedę grał już byli na kilku sesjach a ja jestem kompletnym nowicjuszem. Nie chciałbym aby moja postać od razu miała kłopoty i ginęła, ale nie chcę być nosferatu, czy gangrelem, które żyją w ukryciach i jakimś buszu. Coż miałbym sobie wybrać?
Nie wiem czy to ważne, ale akcja będzie dotyczyć XIIw.
Pomocy i z góry dzięki za propozycje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  

Bojo
Site Demon

PostWysłany: 08-03-2004 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj
Hmm wampir jest dość "cieżkim" systemem na początek ale oczywiście nie ma się co łamać Wink
Słabo znam się na wampirku, myślę, że Panthera może wyczerpać temat Uśmiech
Przede wszystkim musisz zastanowić się kim chcesz grać, jaki typ postaci chcesz odgrywać. Jakie sesje będziecie grać, na czym będą polegać. Spokojnie przemyśl wszystko najlepiej usiądź sobie spokojnie z MG i pogadajcie, aż dojdziecie do jakiegoś porozumienia
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  

Kruk
Demoni Władca

PostWysłany: 08-03-2004 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to moze zaczac od poczatku czyli nie od tworzenia postaci wampira tylko od stworzenia czlowieka.