Terra Inc0gnita
Forum Terra Inc0gnita

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 Statystyki    Regulamin

Dział ad&d
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Nowe systemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy chcemy załozyc nowy dział Ad&d?
tak
83%
 83%  [ 10 ]
nie
0%
 0%  [ 0 ]
nie mam zdania
16%
 16%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 12

Autor Wiadomość
Elf
Demoni Władca

PostWysłany: 02-09-2004 11:37    Temat postu: Dział ad&d Odpowiedz z cytatem

W związku z zaiteresowaniem systemem ad&d, planem stworzenia go na Ti, zapytam czy znajdą sie chetni do dyskusji o światach tego systemu. Można by założyć nowy dział, o ile będzie miał kto tam potrzebę pisać.

aachi
Wielki Demon

PostWysłany: 02-09-2004 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie znam się kompletnie, ani na systemie ani na jego światach więc zagłosuje, że nie mam zdania na ten temat.

Oczywiście gdyby taki dział powstał to dzięki niemu zawsze mółbym powiększyć swoją wiedzę na temat ad&d Uśmiech
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  

dragar
Demon Pospolity

PostWysłany: 02-09-2004 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

SAlute!

Ja na systemie i swiatach znam sie malo, ale twardo bede dyskutowac :P To w koncu najlepsza zabawa, wypowiadac sie na temat o ktorym nie ma sie zielonego pojecia ;)

Break On Through
Dragar
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  

XaRaF
Demoni Władca

PostWysłany: 02-09-2004 18:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje stanowisko znasz: jestem ZA, tylko najlepiej nadać nazwę łączoną: AD&D i D&D coby nikt nie pomyślał, że zajmujemy się tylko jednym zagadnieniem