Terra Inc0gnita
Forum Terra Inc0gnita
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 Statystyki    Regulamin

ostatnich x wpisow od chetnych graczy
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
       Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Plany na przyszłość
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
coatFreak
Site Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 226


PostWysłany: 27-01-2002 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam do was takie pytanie.

Czy chcielibyscie miec mozliwosc upublicznienia swej rozgrywki, ale bez pokazywania karty (bo to juz wiem ze nikt nie chce ;c).
Chodzi mi o cos takiego:
na pierwszej stronie (tzw. glownej :c) bylo by wyswietlone linki (np nicki) graczy ktorzy jako ostatni poslali wpis na TI. Po kliknieciu na link zwiedzajacy mialby mozliwosc sobie poczytac co to sie juz zdarzylo (np w 7 ostatnich wpisach,albo nawet mial by dostep do calej historii).
Opcja taka byla by tylko dla zainteresowanych np do ustawienia w "opcjach". Znajac zycie MG w niektorych systemach, nie bede paluchami pokazywal ;c) nie chcieli by cos takiego zachodzilo wiec mogli by to blokowac.
Nie wiem czy jest to dobry pomysl, ale wydaje mi sie wart dyskusji.
Podkreslam, iz mozna by bylo przegladac tylko wyczyny osob chetnych, no i moze jeszcze po aprobacie MG.

Wypowiedzcie sie co o tym sadzicie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Cyb.org
Demon Pospolity


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 85
Skąd: Bytom

PostWysłany: 27-01-2002 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lepiej by było ustawiać sobie ilu ostatnich wpisów NIE pokazywać. Wtedy możnaby czytać całą historię bez najnowszych poczynań (inni by nie podpowiadali :lol:).

Sorry cF ale nawet pomimo mojego stanu psychicznego sądzę, że jest to naprawdę ciekawy pomysł :grin:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
coatFreak
Site Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 226


PostWysłany: 27-01-2002 23:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm naprawde ciekawy pomysl ;c)

wart przemyslenia, prosze o dajsze wypowiedzi przemyslimy i popsujemy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
grayscale
Demoni Władca


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 138
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 27-01-2002 23:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za, ale np w Projekcie PRESTARIUM wolałbym aby gracze nie zaglądali wzajemnie do swoich wpisów. Chyba tyle, poza tym ich karty też mogłyby być widoczne!
Co do cp - bardziej by zaszkodziło niż pomogło. Odznaczyłbym tą opcję u MG.

_________________
Lewa połowa szalonego naukowca to ja. I nie lubie królików.
Niestety praca zjadła tą połowę. Króliki są więc bezpieczne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
aachi
Wielki Demon


Dołączył: 29 Lis 2001
Posty: 792
Skąd: Hawick w Szkocji

PostWysłany: 27-01-2002 23:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja uważam to za wspaniały pomysł :razz: .
Sam rozmawiałem z co niektórymi osobami czy by nie mieli nic przeciwko jakbym im we wpisy zaglądnął. Oczywiście w celach edukacyjnych :smile:
AACHI
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Chalek
Demoni Władca


Dołączył: 30 Lis 2001
Posty: 463
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-01-2002 9:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysł dobry.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 28-01-2002 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja robię straszliwe błędy i wole co by moje wyczyny orograficzne oglądał tylko MG (no wolałbym co by MG tesh nie musiał tego oglądać ale ja wtedy grać? :smile:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
boomeros
Demoni Władca


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 279
Skąd: zamosc

PostWysłany: 28-01-2002 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozna by udostepnic ale
gdy mg wzucil kilku graczy do jednej przygody a ci nic o sobie nie wiedza to moga sie skapnac...

z drugiej strony gdy gracz zechce udastepnic ogolowi swe wpisy to i tak to zrobi (chociazby na wlasnej stronce)

w sumie to ja bylbym przeciw

a jak ktos mialby czas i checi niech probuje robic konkurencje chalkowi i bojowi :grin:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Chalek
Demoni Władca


Dołączył: 30 Lis 2001
Posty: 463
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-01-2002 23:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanowilem sie i jestem za, ALE musi sie to odbywac tylko i wylacznie za zgoda zarowno mistrza gry jak i gracza. Z bardzo wielu powodow: interakcja miedzy graczami, niechec do "upubliczniania" zapisu gry, poza tym mistrz gry moze ta sama przygode prowadzic kilka razy u kilku graczy rownoczesnie badz po kolei. No powodow jestsporo. W kazdym razie tak, ale za zgoda gracza i mg.

_________________
http://michalkonwicki.webpark.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
grayscale
Demoni Władca


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 138
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-01-2002 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bum : konkurencja będzie, ale przyjacielska. I dopiero za jakiś miesiąc, jak się zbierze Prolog na materiał.

Chałek mądrze gada.

_________________
Lewa połowa szalonego naukowca to ja. I nie lubie królików.
Niestety praca zjadła tą połowę. Króliki są więc bezpieczne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
ram
Pomniejszy Demon


Dołączył: 31 Sty 2002
Posty: 3


PostWysłany: 31-01-2002 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ih witam wszystkich;)
hih
szczerze powiem pomysł pomimo paru zalet wydaje mi sie jednak nie najlepszy,można oczywiście zamieścić pare postów osób których postacie juz odeszły do krtainy wiecznego grania(na przykład w wyniku śmierci z pragnienia;))ale zamieszczanie postów z aktualnej gry mogłoby być ciut kłopotliwe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
 
Wo Ching Yu
Demoni Władca


Dołączył: 15 Sty 2002
Posty: 13
Skąd: wawa

PostWysłany: 01-02-2002 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szczerze mowionc, to brakuje mi zapisu postow na naszym cmentarzu. Na razie mozna tam zobaczyc jedynie jak sie nazywal i jak zginol...
czy nie uwazacie, ze mozna by wlasnie tam miec dostep do postow (oczywiscie za zgoda gracza i MG).
Mogloby to pomóc chociazby ludziom, ktoorzy trafiaja na TI i nie wiedza o co chodzi rozejrzec sie w sytuacji i zrozumiec o co chodzi.

_________________
I'm Wo Ching Yu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 01-02-2002 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jest całkiem całkiem pomysł. Można zamieścić karte postaci i jakas systuacje na walke, spotkanie w gospodzie czy cos podobnego. Po prostu kilka wpisów.
Oczywiście wszystko za zgodą MG i Gracza.
Tu pierwsze pytanie do dwóch lokatorów cmentarza:
czy jest zgoda na zamieszczenie karty postaci i kilku wpisów dla ogółu?
Czekam na odpowiedz
Bojo zwany również Grabarzem. Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Greebo
Pomniejszy Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 29
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-02-2002 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy moglbym na tym cmentarzu umiescic takze pana, ktory przestal sie odzywac w momencie gdy dostal drzwiami w twarz? :smile: Ciagle nie moge go odzalowac.

Co do upubliczniania - wszystko zostalo juz powiedziane. Wg. mnie najlepszy system to udostepnienie historii (np. bez ostatnich 10 wpisow), ale tylko za zgoda Gracza i MG. Osobiscie na upublicznianie swojej rozgrywki Wampira bym sie nie zgodzil, ale pare innych rzeczy...dlaczego nie?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość  
 
Bojo
Site Demon


Dołączył: 01 Gru 2001
Posty: 1136
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 07-02-2002 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:

On 2002-02-04 10:19, Greebo napisał:
Czy moglbym na tym cmentarzu umiescic takze pana, ktory przestal sie odzywac w momencie gdy dostal drzwiami w twarz? :smile: Ciagle nie moge go odzalowac.


A czy ten Pan oddycha? Jeżeli tak to niestety nie mogę go przyjąć do tego przybytq :wink:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
       Forum Terra Inc0gnita Strona Główna -> Plany na przyszłość Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Modified by Bojo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group